Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4160
Название: Актуальні проблеми підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств
Другие названия: Currentissues of improving the competitiveness of domestic enterprises
Авторы: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ладунка, І.С.
Ключевые слова: конкурентоспроможність підприємства, конкурентоспроможність продукції, інноваційна продукція, маркетингова стратегія підприємства, якість
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Брітченко, І. Г. Актуальні проблеми підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств [Текст] / І. Г. Брітченко, І. С. Ладунка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 1 (45) Том 1. – С. 116–118. – Бібліогр.: с. 118 (10 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена вивченню актуальних проблемних питань конкурентоспроможності харчової про- дукції вітчизняних підприємств. Досліджено фактори підвищення конкурентоспроможності продукції та визначено шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції вітчизняних підприємств. Запропо- новано заходи щодо вдосконалення методики оцінки та процесу управління конкурентоспроможністю продукції. Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства, конкурентоспроможність продукції, іннова- ційна продукція, маркетингова стратегія підприємства, якість.
Описание: The article is devoted to the study of current issues of competitiveness of domestic food companies. Factors increasing the competitiveness of products and the ways of improving the competitiveness of domestic enterprises ae analyzed. The measures to improve the methods of evaluation and management process competitive products are offered. Keywords: competitiveness of the enterprise, competitiveness of production, innovation production, marketing strategy of the enterprise, quality.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4160
Располагается в коллекциях:Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 1 - 2015

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ.pdf293.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.