Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4186
Title: Підвищення конкурентоспроможності банків на ринку банківських послуг України
Other Titles: Improving the competitiveness of banks on the banking market of Ukraine
Authors: Брітченко, Ігор Геннадійович
Keywords: банківські послуги, конкурентоспроможність комерційних банків, ринок банківських послуг, інноваційні банківські послуги, маркетингові дослідження, інтегровані банківські послуги, маркетингова стратегія комерційного банку
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Брітченко, І. Г. Підвищення конкурентоспроможності банків на ринку банківських послуг України [Текст] / І. Г. Брітченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 1 (45) Том 1. – С. 176–179. – Бібліогр.: с. 179 (21 назва).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: У статті визначено основні напрямки підвищення конкурентоспроможності банків на ринку банківських послуг України в умовах інтеграції до європейського економічного простору. Розкрито слабкі сторони та конкурентні переваги вітчизняних банків, що створюються внаслідок інтеграції до європейського економічного простору, висвітлено роль інноваційних банківських послуг для підвищення конкурентоспроможності комерційних банків і, як наслідок, всієї банківської системи України в сучасних економічних та інтеграційних умовах. Визначено напрями підвищення конкурентоспроможності комерційного банку з урахуванням наявних перешкод та шляхів їх подолання для реалізації маркетингової стратегії залучення кредитних ресурсів як ефективного інструменту для підвищення конкурентоспроможності вітчизняних банків. Ключові слова: банківські послуги, конкурентоспроможність комерційних банків, ринок банківських послуг, інноваційні банківські послуги, маркетингові дослідження, інтегровані банківські послуги, марке- тингова стратегія комерційного банку.
Description: The article outlines the main directions of improving the competitiveness of banks in the banking market in the integration of Ukraine into the European Economic Area. The article exposes weaknesses and competitive advantages of domestic banks arising from the integration into the European Economic Area. The author highlights the role of innovative banking services used to enhance the competitiveness of commercial banks and, consequently, the entire banking system of Ukraine in the current economic and integration conditions. The author suggests the directions aimed at improving the competitiveness of commercial banks taking into account the existing obstacles as wellas possible solutions for the implementation of marketing strategies to attract credit as an effective tool for improving the competitiveness of domestic banks. Keywords: banking, competitive commercial banks, banking services, innovative banking, marketing research, integrated banking services, commercial bank marketing strategy.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4186
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 1 - 2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БАНКІВ.pdf302.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.