Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4186
Назва: Підвищення конкурентоспроможності банків на ринку банківських послуг України
Інші назви: Improving the competitiveness of banks on the banking market of Ukraine
Автори: Брітченко, Ігор Геннадійович
Ключові слова: банківські послуги, конкурентоспроможність комерційних банків, ринок банківських послуг, інноваційні банківські послуги, маркетингові дослідження, інтегровані банківські послуги, маркетингова стратегія комерційного банку
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Брітченко, І. Г. Підвищення конкурентоспроможності банків на ринку банківських послуг України [Текст] / І. Г. Брітченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2015. – Вип. 1 (45) Том 1. – С. 176–179. – Бібліогр.: с. 179 (21 назва).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні напрямки підвищення конкурентоспроможності банків на ринку банківських послуг України в умовах інтеграції до європейського економічного простору. Розкрито слабкі сторони та конкурентні переваги вітчизняних банків, що створюються внаслідок інтеграції до європейського економічного простору, висвітлено роль інноваційних банківських послуг для підвищення конкурентоспроможності комерційних банків і, як наслідок, всієї банківської системи України в сучасних економічних та інтеграційних умовах. Визначено напрями підвищення конкурентоспроможності комерційного банку з урахуванням наявних перешкод та шляхів їх подолання для реалізації маркетингової стратегії залучення кредитних ресурсів як ефективного інструменту для підвищення конкурентоспроможності вітчизняних банків. Ключові слова: банківські послуги, конкурентоспроможність комерційних банків, ринок банківських послуг, інноваційні банківські послуги, маркетингові дослідження, інтегровані банківські послуги, марке- тингова стратегія комерційного банку.
Опис: The article outlines the main directions of improving the competitiveness of banks in the banking market in the integration of Ukraine into the European Economic Area. The article exposes weaknesses and competitive advantages of domestic banks arising from the integration into the European Economic Area. The author highlights the role of innovative banking services used to enhance the competitiveness of commercial banks and, consequently, the entire banking system of Ukraine in the current economic and integration conditions. The author suggests the directions aimed at improving the competitiveness of commercial banks taking into account the existing obstacles as wellas possible solutions for the implementation of marketing strategies to attract credit as an effective tool for improving the competitiveness of domestic banks. Keywords: banking, competitive commercial banks, banking services, innovative banking, marketing research, integrated banking services, commercial bank marketing strategy.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4186
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 1 - 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БАНКІВ.pdf302.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.