Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42124
Title: Сучасні тенденції розвитку ресторанного бізнесу в умовах соціально-економічної трансформації українського суспільства
Other Titles: Current trends of restaurant business development in the conditions of socio-economic transformation of ukrainian society
Authors: Корсак, Роман Володимирович
Keywords: ресторан, менеджмент, ресторанні послуги, ресторанне господарство, restaurant business, restaurant enterprise, Ukraine, European Union, restaurant service, restaurateur
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Корсак Р. Сучасні тенденції розвитку ресторанного бізнесу в умовах соціально-економічної трансформації українського суспільства / Р. Корсак // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 45. Том 1. – С. 25–29.
Series/Report no.: 45;
Abstract: У статті на основі використання архівних джерел, періодичної преси цього періоду та наукових досліджень українських і польських істориків показано причини створення і діяльність Товариства Приятелів Гуцульщини, ставлення до нього місцевого населення. Доведено, що новостворена організація мала сильну підтримку впливових військових та урядових кіл. Місцеві відділення організовували чільні представники військової і державної польської адміністрації на місцях. Водночас у дослідженні показано, що одним із головних завдань Товариства було намагання вирвати гуцулів з-під впливу українського національного руху і штучно стимулювати етнонаціональну ідентифікацію місцевого населення із населенням Польських Карпат, а також протидіяти українському впливу на цих теренах, пропагуючи пропольські державницько-лояльні настрої. Основною формою діяльності Товариства було штучне піднесення гуцулів до рівня слов’янських народів. Показано, що у масових заходах, екскурсіях, фестивалях, які проводило Товариство з метою демонстрації унікальності гуцульської культури, брало участь керівництво військового міністерства. Підсумовано, що, незважаючи на солідне фінансування і підтримання польського уряду, діяльність Товариства у кінцевому підсумку не дала бажаних результатів для польського уряду. Воно не одержало масової підтримки з боку місцевого населення. Поразка так званого «гуцульського експерименту» для влади була очевидною. Незважаючи на завдання, які поставило перед собою Товариство із полонізації цієї території, діяльність його позначилася суттєвими науковими здобутками, особливо у галузі етнографічних досліджень і популяризації туризму. У цьому полягає велика заслуга Наукового кола, створеного при Товаристві.
The article is devoted to modern tendencies of restaurant business development in Ukraine in the conditions of social and economic transformation of society. The author emphasizes that among the priority areas the central place is occupied by the sphere of hospitality, as the level of development of hotels and restaurants is a kind of indicator of the country's well-being. The development of domestic restaurant business will accelerate the process of necessary socio-economic transformation of society and Ukraine's integration into the European Union. Various types of restaurant business are actively opening in Ukraine. Compared to EU countries, where there is a long tradition of eating out, the number of restaurants per capita in Ukraine is not so high. The author believes that an important aspect of the transformation of the domestic restaurant business is the diversification of catering, which is a form of concentration of capital to develop new activities and penetrate new markets in the European Union, for which companies previously had no opportunities. Most often, catering companies use in their activities to diversify production and services. We believe that it is possible to use all three types of industrial diversification, including related, horizontal, conglomerate. Increased competition in the catering market and the negative impact of the crisis on the development of this industry necessitate the search for new forms and methods of organizing production and optimizing activities. Therefore, according to the author, the analysis of the state of the restaurant services market and determining the prospects for its development are relevant issues for the domestic hospitality industry. General scientific methods were used to solve scientific problems related to the analysis of current trends in the domestic restaurant business, including: logical and analytical, generalization method, systematization and classification method, deduction and induction method, synthesis and analysis method, comparison method, etc.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42124
ISSN: ISSN 2308-4863
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2021_.pdf329.31 kBAdobe PDFView/Open
25-29.pdf320.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.