Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВойнаренко, М.П.-
dc.contributor.authorСкоробогата, Л.В.-
dc.date.accessioned2015-10-01T11:43:37Z-
dc.date.available2015-10-01T11:43:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВойнаренко, М. П. Формування мережевого капіталу як категорії економічної соціології та облікової системи [Текст] / М. П. Войнаренко, Л. В. Скоробогата // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н. Пойда-Носик та інші. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип.1 (45).Том 2. – С. 11–14. – Бібліогр.: с. 14 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4216-
dc.descriptionPowerful export of sociological categories in economic theory: the concept of social capital, net-working obligation, network capital, sociological con-struction of business reputation, behavioral models of individual and collective agents allowed to modify enterprise management system in accordance with the standards of the network economy.The conceptual aspects of network capital in the form of economic sociology have been investigated. The method of visu-alizing network analysis of reputation as a basis for constructing a model of hierarchical domination has been proposed. Key words: network capital, economic sociology, network analysis, reputation, methods of assessing reputation.uk
dc.description.abstractПотужний експорт соціологічних категорій в економічну теорію: концепція соціального капіталу, створення мереж зобов’язань, мережевий капітал, соціологічне конструювання ділової репутації, моде-лі поведінки індивідуальних та колективних агентів дозволив модифікувати систему управління підпри-ємством відповідно до стандартів мережевої економіки. Досліджено концептуальні аспекти оцінки мережевого капіталу в форматі економічної соціології. За-пропоновано методику візуалізації мережевого аналізу репутації як основи для побудови моделі оціню-вання. Ключові слова: мережевий капітал, економічна соціологія, мережевий аналіз, репутація, методи оцінки репутації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectмережевий капіталuk
dc.subjectекономічна соціологіяuk
dc.subjectмережевий аналізuk
dc.subjectрепутаціяuk
dc.subjectметоди оцінки репутаціїuk
dc.titleФормування мережевого капіталу як категорії економічної соціології та облікової системиuk
dc.title.alternativeNetwork capital formation as the category of economic sociology and accounting systemuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 2 - 2015



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.