Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4216
Название: Формування мережевого капіталу як категорії економічної соціології та облікової системи
Другие названия: Network capital formation as the category of economic sociology and accounting system
Авторы: Войнаренко, М.П.
Скоробогата, Л.В.
Ключевые слова: мережевий капітал, економічна соціологія, мережевий аналіз, репутація, методи оцінки репутації
Дата публикации: 2015
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Войнаренко, М. П. Формування мережевого капіталу як категорії економічної соціології та облікової системи [Текст] / М. П. Войнаренко, Л. В. Скоробогата // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н. Пойда-Носик та інші. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип.1 (45).Том 2. – С. 11–14. – Бібліогр.: с. 14 (10 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): Потужний експорт соціологічних категорій в економічну теорію: концепція соціального капіталу, створення мереж зобов’язань, мережевий капітал, соціологічне конструювання ділової репутації, моде-лі поведінки індивідуальних та колективних агентів дозволив модифікувати систему управління підпри-ємством відповідно до стандартів мережевої економіки. Досліджено концептуальні аспекти оцінки мережевого капіталу в форматі економічної соціології. За-пропоновано методику візуалізації мережевого аналізу репутації як основи для побудови моделі оціню-вання. Ключові слова: мережевий капітал, економічна соціологія, мережевий аналіз, репутація, методи оцінки репутації.
Описание: Powerful export of sociological categories in economic theory: the concept of social capital, net-working obligation, network capital, sociological con-struction of business reputation, behavioral models of individual and collective agents allowed to modify enterprise management system in accordance with the standards of the network economy.The conceptual aspects of network capital in the form of economic sociology have been investigated. The method of visu-alizing network analysis of reputation as a basis for constructing a model of hierarchical domination has been proposed. Key words: network capital, economic sociology, network analysis, reputation, methods of assessing reputation.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4216
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 2 - 2015



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.