Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4216
Назва: Формування мережевого капіталу як категорії економічної соціології та облікової системи
Інші назви: Network capital formation as the category of economic sociology and accounting system
Автори: Войнаренко, М.П.
Скоробогата, Л.В.
Ключові слова: мережевий капітал, економічна соціологія, мережевий аналіз, репутація, методи оцінки репутації
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Войнаренко, М. П. Формування мережевого капіталу як категорії економічної соціології та облікової системи [Текст] / М. П. Войнаренко, Л. В. Скоробогата // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / редкол.: В.П. Мікловда (гол. ред.), В.І. Ярема , Н.Н. Пойда-Носик та інші. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2015. – Вип.1 (45).Том 2. – С. 11–14. – Бібліогр.: с. 14 (10 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Потужний експорт соціологічних категорій в економічну теорію: концепція соціального капіталу, створення мереж зобов’язань, мережевий капітал, соціологічне конструювання ділової репутації, моде-лі поведінки індивідуальних та колективних агентів дозволив модифікувати систему управління підпри-ємством відповідно до стандартів мережевої економіки. Досліджено концептуальні аспекти оцінки мережевого капіталу в форматі економічної соціології. За-пропоновано методику візуалізації мережевого аналізу репутації як основи для побудови моделі оціню-вання. Ключові слова: мережевий капітал, економічна соціологія, мережевий аналіз, репутація, методи оцінки репутації.
Опис: Powerful export of sociological categories in economic theory: the concept of social capital, net-working obligation, network capital, sociological con-struction of business reputation, behavioral models of individual and collective agents allowed to modify enterprise management system in accordance with the standards of the network economy.The conceptual aspects of network capital in the form of economic sociology have been investigated. The method of visu-alizing network analysis of reputation as a basis for constructing a model of hierarchical domination has been proposed. Key words: network capital, economic sociology, network analysis, reputation, methods of assessing reputation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4216
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 1 (45) Том 2 - 2015



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.