Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42349
Title: Про один новий метод викладання тригонометрії
Authors: Гече, Фрід’єш Йожефович
Issue Date: 2001
Publisher: Патент
Citation: Гече, Фрід’єш Йожефович Про один новий метод викладання тригонометрії / Фрід’єш Йожефович Гече // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Математика і інформатика / редкол.: П.М. Гудивок (голов. ред.), Й. Г. Головач, Д. В. Гусак та ін. – Ужгород : Патент, 2001. – Вип. 6. – С. 15–24. – Рез. англ., укр. – Бібліогр.: с. 24 (6 назв)
Series/Report no.: Математика і інформатика;
Abstract: Тригонометрична функція косинус спочатку рекурсивно задається на всюди щільній в R множині Ω, потім неперервно продовжується на R. Доведено, що ця функція є єдиним розв'язком рівняння Даламбера- Пуассона в класі неперервних і додатних на ]0;n/2[ функцій, рівних нулю в точці n/2. Без геометричного апарату встановлена формула sinx ~ x при х → 0. Запропонований метод може служити основою означень тригонометричних функцій у початковому курсі аналізу.
The trigonometric function cosine is defined recursivelly on a set Ω everywehre dense in R. Then it is extended continiously onto R. This function is prooved to be the only solution of the D’Alambert-Poisson equation in the class of continious and positive in ]0;n/2[ functions which vanish at n/2. The formula sinx ~ x when x → 0 is deduced without geometric apparatus. This method may serve as a definition of trigonometric functions in introductary courses of analysis.
Description: https://drive.google.com/file/d/1rBmmd9ZrY2yNfTyolXRJ-XhvjIB-7eoN/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42349
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Математика і інформатика. Випуск 6 - 2001

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_ Матем. і інформ. Вип 6 (2001).pdf1.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.