Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42767
Title: | Навчання початківців програмування на уроках інформатики |
Authors: | Вапнічний, Сергій Дмитрович |
Keywords: | програмування, мова програмування С++, лінійні конструкції, логічне мислення |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Вапнічний С.Д. (2021). Навчання початківців програмування на уроках інформатики. Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" ім. Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. № 4. 128-136. |
Abstract: | У статті проаналізовано навчальні матеріали українських науковців, вказано на недостатність матеріалів для формування азів програмування в початківців. Запропоновано поповнити загальний доробок задачами логічного плану та з елементами моделювання, які повинні викликати інтерес у школярів, і разом з тим сприяти розвитку їх логічного мислення. Матеріал містить опис побудови математичних моделей запропонованих задач, слайди з поясненнями та код їх реалізації мовою програмування С++. Мета. Розробити окремі компоненти методики навчання початків програмування для учнів середніх шкіл, детально описати задачі, які б викликали у них інтерес до програмування. Методологія. Вивчення та аналіз наукових публікацій, навчально-методичних видань, підбір різнопланових задач з інформатики для зацікавлення учнів з урахуванням досвіду роботи в середній школі, системний підхід до навчання інформатики. Наукова новизна. Підібрано цікаві задачі, зроблено їх детальний опис, описано методику їх навчання з використанням слайдів із поясненнями та коду їх реалізації мовою програмування С++. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42767 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри інформаційних управляючих систем та технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття Вапнічний.pdf | 1.46 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.