Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42767
Название: Навчання початківців програмування на уроках інформатики
Авторы: Вапнічний, Сергій Дмитрович
Ключевые слова: програмування, мова програмування С++, лінійні конструкції, логічне мислення
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Вапнічний С.Д. (2021). Навчання початківців програмування на уроках інформатики. Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" ім. Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. № 4. 128-136.
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано навчальні матеріали українських науковців, вказано на недостатність матеріалів для формування азів програмування в початківців. Запропоновано поповнити загальний доробок задачами логічного плану та з елементами моделювання, які повинні викликати інтерес у школярів, і разом з тим сприяти розвитку їх логічного мислення. Матеріал містить опис побудови математичних моделей запропонованих задач, слайди з поясненнями та код їх реалізації мовою програмування С++. Мета. Розробити окремі компоненти методики навчання початків програмування для учнів середніх шкіл, детально описати задачі, які б викликали у них інтерес до програмування. Методологія. Вивчення та аналіз наукових публікацій, навчально-методичних видань, підбір різнопланових задач з інформатики для зацікавлення учнів з урахуванням досвіду роботи в середній школі, системний підхід до навчання інформатики. Наукова новизна. Підібрано цікаві задачі, зроблено їх детальний опис, описано методику їх навчання з використанням слайдів із поясненнями та коду їх реалізації мовою програмування С++.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42767
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри інформаційних управляючих систем та технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття Вапнічний.pdf1.46 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.