Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42777
Title: Ціннісні орієнтири учасників літньої школи транскарпатського центру Жана Моне УжНУ (за результатами соціологічного дослідження)
Authors: Токар, Петро Васильович
Keywords: дослідження, цінності, Євросоюз, Україна, регіон
Issue Date: 2021
Publisher: Вид-во Ужгородський державний університет
Citation: Токар Петро Ціннісні орієнтири учасників літньої школи транскарпатського центру Жана Моне УжНУ (за результатами соціологічного дослідження) / Петро Токар Міжнародний науковий вісник : зб. наук. праць. Спецвипуск / голов. ред. І. В. Артьомов. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2021. – Вип. 1-2 (23-24) : Матеріали круглого столу "Загрози міжнародній безпеці в Карпатському регіоні" (Ужгород, 22 квітня 2021 р.) і міжнародної інтернет-конф. "Євроінтеграційні аспекти розвитку вищої освіти України в контек. – С. 237–248. – Библиогр.: с. 246–248 (16 назв).
Series/Report no.: Спецвипуск;
Abstract: Статтю присвячено результатам пілотного соціологічного дослідження, яке було проведено серед учасників літньої школи з вивчення курсу «Імміграція і транснаціоналізм: досвід ЄС», що відбулася в рамках реалізації наукового проєк- ту «Транскарпатський центр Жана Моне з дослідження європейських стратегій розвитку Ужгородського національного університету». Головна його ідея поля- гає в тому, щоб вивчити ціннісні орієнтири учасників зазначеної школи, з’ясувати рівень засвоєння ними отриманих знань, а також ставлення до окремих принци- пових проблем: вступу України до НАТО і ЄС, щодо співжиття із громадянами європейських країн та мігрантів, а також стосовно запровадження у навчаль- но-освітній процес УжНУ названого навчального курсу. Курс інтеграції Украї ни у світовий економічний та культурний процес на основі глобальних практик та проблеми, які виникли в ході його реалізації, пов’язані зокрема з поширенням на ї ї теренах явищ культурної уніфікації , поступовою втратою засадничих цінностей і традицій, поширенням популізму, корупції, потребують глибокого теоретичного осмислення, фундаментального дослідження, найперше в регіональному аспекті. Ключові слова: дослідження, цінності, Євросоюз, Україна, регіон.
The article is devoted to the results of a pilot sociological study conducted among participants of the summer school to study the course «Immigration and Transnationalism: EU Experience», which took place within the research project «Jean Monnet Transcarpathian Center for European Development Strategies of Uzhhorod National University». Its main idea is to study the values of the participants of this school, to fi nd out the level of assimilation of their knowledge, as well as attitudes to certain fundamen tal issues: Ukraine’s accession to NATO and the EU, coexistence with European citizens and migrants, and concerning introduction in the educational process of UzhNU of the named educational course. The course of Ukraine’s integration into the world economic and cultural process on the basis of global practices and problems that arose during its implementation, related in particular to the spread of cultural unifi cation, gradual loss of fundamental values and traditions, the spread of populism, corruption, need deep theoretical understanding, fundamental research, fi rst of all in the regional aspect. Key words: research, values, European Union, Ukraine, region.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42777
ISSN: 2218-5348
Appears in Collections:Міжнародний науковий вісник. Випуск 1-2(23-24) 2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ УЧАСНИКІВ.pdf373.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.