Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42777
Назва: Ціннісні орієнтири учасників літньої школи транскарпатського центру Жана Моне УжНУ (за результатами соціологічного дослідження)
Автори: Токар, Петро Васильович
Ключові слова: дослідження, цінності, Євросоюз, Україна, регіон
Дата публікації: 2021
Видавництво: Вид-во Ужгородський державний університет
Бібліографічний опис: Токар Петро Ціннісні орієнтири учасників літньої школи транскарпатського центру Жана Моне УжНУ (за результатами соціологічного дослідження) / Петро Токар Міжнародний науковий вісник : зб. наук. праць. Спецвипуск / голов. ред. І. В. Артьомов. – Ужгород : ДВНЗ "УжНУ", 2021. – Вип. 1-2 (23-24) : Матеріали круглого столу "Загрози міжнародній безпеці в Карпатському регіоні" (Ужгород, 22 квітня 2021 р.) і міжнародної інтернет-конф. "Євроінтеграційні аспекти розвитку вищої освіти України в контек. – С. 237–248. – Библиогр.: с. 246–248 (16 назв).
Серія/номер: Спецвипуск;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено результатам пілотного соціологічного дослідження, яке було проведено серед учасників літньої школи з вивчення курсу «Імміграція і транснаціоналізм: досвід ЄС», що відбулася в рамках реалізації наукового проєк- ту «Транскарпатський центр Жана Моне з дослідження європейських стратегій розвитку Ужгородського національного університету». Головна його ідея поля- гає в тому, щоб вивчити ціннісні орієнтири учасників зазначеної школи, з’ясувати рівень засвоєння ними отриманих знань, а також ставлення до окремих принци- пових проблем: вступу України до НАТО і ЄС, щодо співжиття із громадянами європейських країн та мігрантів, а також стосовно запровадження у навчаль- но-освітній процес УжНУ названого навчального курсу. Курс інтеграції Украї ни у світовий економічний та культурний процес на основі глобальних практик та проблеми, які виникли в ході його реалізації, пов’язані зокрема з поширенням на ї ї теренах явищ культурної уніфікації , поступовою втратою засадничих цінностей і традицій, поширенням популізму, корупції, потребують глибокого теоретичного осмислення, фундаментального дослідження, найперше в регіональному аспекті. Ключові слова: дослідження, цінності, Євросоюз, Україна, регіон.
The article is devoted to the results of a pilot sociological study conducted among participants of the summer school to study the course «Immigration and Transnationalism: EU Experience», which took place within the research project «Jean Monnet Transcarpathian Center for European Development Strategies of Uzhhorod National University». Its main idea is to study the values of the participants of this school, to fi nd out the level of assimilation of their knowledge, as well as attitudes to certain fundamen tal issues: Ukraine’s accession to NATO and the EU, coexistence with European citizens and migrants, and concerning introduction in the educational process of UzhNU of the named educational course. The course of Ukraine’s integration into the world economic and cultural process on the basis of global practices and problems that arose during its implementation, related in particular to the spread of cultural unifi cation, gradual loss of fundamental values and traditions, the spread of populism, corruption, need deep theoretical understanding, fundamental research, fi rst of all in the regional aspect. Key words: research, values, European Union, Ukraine, region.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42777
ISSN: 2218-5348
Розташовується у зібраннях:Міжнародний науковий вісник. Випуск 1-2(23-24) 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ УЧАСНИКІВ.pdf373.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.