Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42810
Назва: Наукова стаття
Автори: Жуков, Святослав Августович
Кампов, Надія Семенівна
Тодєрішко, Еріка Вікторівна
Крімкова, О.С.
Ключові слова: кластер туризму; об'єднання ресурсів; елементарні ознаки; зайнятість
Дата публікації: вер-2022
Видавництво: Журнал «Агросвіт»
Бібліографічний опис: Жуков С.А., Кампов Н.С., Тодьєрішко Е.В., Крімкова О.С. Особливості управління кластерами туризму із формами гнучкої (нестандартної) зайнятості: на прикладі Закарпатської області. Журнал «Агросвіт», №9-10. 2022. С. 29-35.
Короткий огляд (реферат): Елементарні ознаки (особливості) реалізації управлінського організуючого впливу в кластерах туризму досить важливі. Вони відіграють вагому роль у провадженні керованого розвитку, швидкого регулювання регіонального розвитку. Їх синтезоване поєднання є визначальними у формування прибутковості та самозбереженні кластерів туризму. Враховуючи значущість окресленого питання стаття орієнтована на формування усталеного погляду на зміст елементарних ознак реалізації управлінського організуючого впливу в кластерах із формами гнучкої (нестандартної) зайнятості. Зокрема, дослідження торкається питань визначення змісту таких елементарних ознак та їх генезису на прикладі кластерів туризму Закарпатської області. Основна увага дослідників зосереджена на конкретизації елементарних ознак управління кластерами туризму. Вивчення елементарних ознак реалізації управлінського організуючого впливу в кластері звертає увагу на їх зв'язок з паралельним розгортанням фізичних та віртуальних мереж, що здатні масштабуватися та інтерактивним інформаційним середовищем. Управлінський вплив здійснюється з боку єдиного центру — ради кластера. При цьому до елементарних ознак, які властиві реалізації управлінського організуючого впливу можна віднести: процес планування, організації, мотивації, контролю й регулювання спільної виробничої функції; побудова та розвиток штучної туристичної мережі кластерів; підключення всіх учасників до штучної туристичної мережі кластеру; об'єднання ресурсів учасників кластерів. Ознаки забезпечують прибутковість та самозбереження кластера лише за синтезованого поєднання.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/42810
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри бізнес-адміністрування, маркетингу та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статя Жуков, Кампов Туризм.pdf751.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.