Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43325
Назва: Розвиток рефлексії в структурі професійних якостей майбутніх практичних психологів
Автори: Заболотна, Наталія Михайлівна
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Заболотна, Н. Розвиток рефлексії в структурі професійних якостей майбутніх практичних психологів / Н. Заболотна // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 58–60. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 60 (16 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются основные качества тренера и значимость группового опыта е процессе формирования рефлексии как профессионального качества практического психолога. Применение социально-психологического тренинга в процессе групповой деятельности обеспечивает эффективное развитие профессиональной рефлексии студентов-психологов.
The author of the article has considered the issues of main qualities a trainer has to posess and the meaning of the group experience in the process of formation of reflextion as a professional quality of a practical psychologist. Application of social-psychological training in the process of group activities provides effective development of professional reflection, creates conditions for the development of ability of self-regulation of students-psychoiogists.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1S-dSIwcbIiitnGI1YTxPWUaUTOZiuAm0/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43325
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 15 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.