Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43343
Title: Педагогічні інноваційні технології навчання мікробіології студентів медиків
Authors: Карбованець, Олена Іванівна
Issue Date: 2008
Publisher: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Карбованець, О. Педагогічні інноваційні технології навчання мікробіології студентів медиків / О. Карбованець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 83–85. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 85 (14 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статье изложены современные подходы к обучению студентов медиков микробиологии, что вызвано переходом высшей школы к степеневой подготовке специалистов. Приведено преобладание модульного обучения и рейтинговой технологии оценивания учебных достижений студентов. Отмечено, что использование групповых форм обучения в условиях модульно-рейтинговой системы есть одним из условий педагогических инновационных технологий обучения у высшей школе.
The article considers the issues of mcdern apprcach to the microbiology teaching to medical faculty students, which is called out by the higher school transfer to the multy—level specialists training. It has been noted, that using the group study in the module-rating system is one of the conditions of pedagogical innovation technologies of teaching in the higher school.
Description: https://drive.google.com/file/d/1vBWadh8N256UdykK5izPaQFa6-b-jzjV/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43343
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 15 - 2008
Наукові публікації кафедри мікробіології, вірусології та імунології з курсом інфекційних хвороб

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.