Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМисан, В.-
dc.date.accessioned2022-08-08T04:44:38Z-
dc.date.available2022-08-08T04:44:38Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМисан, В. Проблема змісту шкільної історії України в посібниках з історичного краєзнавства / В. Мисан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 106–108. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 107–108 (19 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43354-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1-p13mHInxI0KOG9sVSdJtJmejYNNG1DV/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractАвтор статьи рассматривает проблемы разработки модели учебного пособия по историческому страноведению. Основой этой модели являются принципы отбора (формирования) исторического содержания.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the issue of development of the model of a text–book on historical land–lore. Principles of selection (formation) of historical content have become the basis for this model.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleПроблема змісту шкільної історії України в посібниках з історичного краєзнавстваuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.