Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43354
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мисан, В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-08T04:44:38Z | - |
dc.date.available | 2022-08-08T04:44:38Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Мисан, В. Проблема змісту шкільної історії України в посібниках з історичного краєзнавства / В. Мисан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 106–108. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 107–108 (19 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43354 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1-p13mHInxI0KOG9sVSdJtJmejYNNG1DV/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | Автор статьи рассматривает проблемы разработки модели учебного пособия по историческому страноведению. Основой этой модели являются принципы отбора (формирования) исторического содержания. | uk |
dc.description.abstract | The author of the article has considered the issue of development of the model of a text–book on historical land–lore. Principles of selection (formation) of historical content have become the basis for this model. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во УжНУ «Говерла» | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Проблема змісту шкільної історії України в посібниках з історичного краєзнавства | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 15 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf | 1.39 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.