Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43354
Назва: Проблема змісту шкільної історії України в посібниках з історичного краєзнавства
Автори: Мисан, В.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Мисан, В. Проблема змісту шкільної історії України в посібниках з історичного краєзнавства / В. Мисан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 106–108. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 107–108 (19 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Автор статьи рассматривает проблемы разработки модели учебного пособия по историческому страноведению. Основой этой модели являются принципы отбора (формирования) исторического содержания.
The author of the article has considered the issue of development of the model of a text–book on historical land–lore. Principles of selection (formation) of historical content have become the basis for this model.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1-p13mHInxI0KOG9sVSdJtJmejYNNG1DV/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43354
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 15 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.