Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43354
Title: Проблема змісту шкільної історії України в посібниках з історичного краєзнавства
Authors: Мисан, В.
Issue Date: 2008
Publisher: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Мисан, В. Проблема змісту шкільної історії України в посібниках з історичного краєзнавства / В. Мисан // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 106–108. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 107–108 (19 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Автор статьи рассматривает проблемы разработки модели учебного пособия по историческому страноведению. Основой этой модели являются принципы отбора (формирования) исторического содержания.
The author of the article has considered the issue of development of the model of a text–book on historical land–lore. Principles of selection (formation) of historical content have become the basis for this model.
Description: https://drive.google.com/file/d/1-p13mHInxI0KOG9sVSdJtJmejYNNG1DV/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43354
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 15 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.