Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43370
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРосул, Т.-
dc.date.accessioned2022-08-08T08:43:37Z-
dc.date.available2022-08-08T08:43:37Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationРосул, Т. Активізація пізнавальної діяльності школярів у процесі сприйняття музики / Т. Росул // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 138–140. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 140 (5 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43370-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1FAI0kUcoX3vzUVgivn5wcof7KGf3jq6-/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье раскрыта специфика процесса восприятия музыки школьниками, механизмы осмысления музыкальной интонации, сформулированы педагогические условия активизации познавательной деятельности на уроках музыки.uk
dc.description.abstractThe article considers the specific character of the process of music perception by pupils, mechanisms of comprehending of musical intonation. Pedagogical conditions of activisation of cognitive activities on the musical lessons have been defined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleАктивізація пізнавальної діяльності школярів у процесі сприйняття музикиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 15

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.