Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43370
Назва: Активізація пізнавальної діяльності школярів у процесі сприйняття музики
Автори: Росул, Т.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Росул, Т. Активізація пізнавальної діяльності школярів у процесі сприйняття музики / Т. Росул // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 138–140. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 140 (5 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статье раскрыта специфика процесса восприятия музыки школьниками, механизмы осмысления музыкальной интонации, сформулированы педагогические условия активизации познавательной деятельности на уроках музыки.
The article considers the specific character of the process of music perception by pupils, mechanisms of comprehending of musical intonation. Pedagogical conditions of activisation of cognitive activities on the musical lessons have been defined.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1FAI0kUcoX3vzUVgivn5wcof7KGf3jq6-/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43370
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 15 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.