Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43371
Назва: Проблема забезпечення ефективності професійного розвитку учителів США
Автори: Садовець, О.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Садовець, О. Проблема забезпечення ефективності професійного розвитку учителів США / О. Садовець // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород : Говерла, 2008. – Вип. 15. – С. 140–142. – Рез.– рос., англ. – Бібліогр.: с. 142 (9 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статье рассмотрена проблема обеспечения эффективности профессионального развития учителей, также анализируется позитивный опыт США в этом направлении. Автор раскрывает факторы, характеристики и принципы качественного профессионального развития, трудности в обеспечении его эффективности и способы его решения.
The article considers the problem of providing effective teacher professional development and analyses positive American experience in this direction. The author determines main factors, characteristics and principles of qualitative professional development, difficulties in providing its effectiveness, ways of their solving.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1Fo11SjYwS3QiHmEwt9tNHkTqfmcNoU6R/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43371
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 15 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота. Вип.15 (2008).pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.