Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43403
Назва: Ефективність застосування диференційованого підходу у процесі виховання студентів з різних біогеохімічних зон Закарпаття
Автори: Бондарчук, Наталія Яківна
Чернов, Віктор Дмитрович
Ключові слова: диференційований підхід, фізичне виховання, тиреоїдні гормони, differential approach, physical education, thyroid hormone
Дата публікації: 2009
Видавництво: ЧДПУ
Бібліографічний опис: Бондарчук Н. Я., Чернов В. Д. Ефективність застосування диференційованого підходу у процесі виховання студентів з різних біогеохімічних зон Закарпаття / Н. Я. Бондарчук, В. Д. Чернов // Вісник Чернігівського державного педагогічного університетуімені Т. Г. Шевченка. Випуск 64 : Серія «Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт». - Чернігів: ЧДПУ, 2009. – Вип. 64. – С. 433-436
Серія/номер: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт;
Короткий огляд (реферат): У статті викладено результати дослідження експериментальної перевірки ефективності диференційованого підходу у процесі фізичного виховання студентів з різних біогеохімічних зон Закарпаття.
The effect of applying the differential method of approach in the process of education of students from different biogeochemical parts of Transcarpathia. This article deals with the results of investigation of experimental testing of effectiveness of differential method of approach in the process of physical education of students from different biogeochemical parts of Transcarpathia taking into account physical state and hormonal status of students.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43403
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ефективнiст__застосування_диф.пiдходу.pdf196.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.