Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43427
Назва: Самодетермінація навчально-професійної діяльності майбутніх учителів англійської мови в угорській етнічній меншині
Автори: Керестень, Іштван Степанович
Чорба, М. І.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Керестень, І. С. Самодетермінація навчально-професійної діяльності майбутніх учителів англійської мови в угорській етнічній меншині / І. С. Керестень, М. І. Чорба // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 74–77. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 77 (12 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статье анализируются факторы, которые способствуют или препятствуют формированию мотивации будущих учителей английского языка венгерского этнического меньшинства, касающейся развития профессионально значимых знаний и умений в свете теории самодетерминации.
The authors of the article have analysed factors, which enhance or undermine the formation of motivation of future teachers of English from the Hungarian ethnic minority. These factors also take into account the professionally relevant skills and abilities in the light of self-determination theory.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1mn9hJTJ0VGstFGdkVRVI9wukqr3u8uEj/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43427
Розташовується у зібраннях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.