Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43432
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьма-Качур, М. І.-
dc.date.accessioned2022-08-10T05:48:22Z-
dc.date.available2022-08-10T05:48:22Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationКузьма-Качур, М. І. Обгрунтування проблеми фахової підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи в початкових класах / М. І. Кузьма-Качур // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 88–90. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 90 (12 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43432-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1iQk1jYu50JboF0YQPW9Bnm3EWt1e4wRK/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье обосновывается проблема подготовки студентов педагогических факультетов к проведению краеведческой работы в начальной школе. Проводится краткий анализ научно-педагогической литературы с целью определения и мотивации избранной проблемы исследования.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the issues of preparing the pedagogical departments students for the provision of local lore work, history and economy in the primary school. The short analysis of scientific-pedagogical literature has been provided with the aim to define and motivate the chosen topic of the research.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleОбгрунтування проблеми фахової підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи в початкових класахuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 14

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.