Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43445
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПеретятько, В. В.-
dc.date.accessioned2022-08-10T07:59:53Z-
dc.date.available2022-08-10T07:59:53Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПеретятько, В. В. Роль консультації як організаційної форми у дидактичній адаптації студентів-першокурсників університетів / В. В. Перетятько // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 121–124. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 123–124 (8 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43445-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/12MWLPy0t6xExN5EZKMdNpEcARYvTNEsi/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье анализируется возможности консультации как организационной формы обучения в реализации его доступности, устранении трудностей и упрощении дидактической адаптации студентов-первокурсников.uk
dc.description.abstractThe author of the article has analysed the opportunities of consultation as an organizational form of training in the realization of its accessibility, elimination of difficulties and simplification of didactic adaptation of first-year students.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleРоль консультації як організаційної форми у дидактичній адаптації студентів-першокурсників університетівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.