Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43445
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПеретятько, В. В.-
dc.date.accessioned2022-08-10T07:59:53Z-
dc.date.available2022-08-10T07:59:53Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПеретятько, В. В. Роль консультації як організаційної форми у дидактичній адаптації студентів-першокурсників університетів / В. В. Перетятько // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 121–124. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 123–124 (8 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43445-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/12MWLPy0t6xExN5EZKMdNpEcARYvTNEsi/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье анализируется возможности консультации как организационной формы обучения в реализации его доступности, устранении трудностей и упрощении дидактической адаптации студентов-первокурсников.uk
dc.description.abstractThe author of the article has analysed the opportunities of consultation as an organizational form of training in the realization of its accessibility, elimination of difficulties and simplification of didactic adaptation of first-year students.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleРоль консультації як організаційної форми у дидактичній адаптації студентів-першокурсників університетівuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 14

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.