Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43445
Назва: Роль консультації як організаційної форми у дидактичній адаптації студентів-першокурсників університетів
Автори: Перетятько, В. В.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Перетятько, В. В. Роль консультації як організаційної форми у дидактичній адаптації студентів-першокурсників університетів / В. В. Перетятько // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 121–124. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 123–124 (8 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статье анализируется возможности консультации как организационной формы обучения в реализации его доступности, устранении трудностей и упрощении дидактической адаптации студентов-первокурсников.
The author of the article has analysed the opportunities of consultation as an organizational form of training in the realization of its accessibility, elimination of difficulties and simplification of didactic adaptation of first-year students.
Опис: https://drive.google.com/file/d/12MWLPy0t6xExN5EZKMdNpEcARYvTNEsi/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43445
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.