Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43445
Назва: | Роль консультації як організаційної форми у дидактичній адаптації студентів-першокурсників університетів |
Автори: | Перетятько, В. В. |
Дата публікації: | 2008 |
Видавництво: | Вид-во УжНУ «Говерла» |
Бібліографічний опис: | Перетятько, В. В. Роль консультації як організаційної форми у дидактичній адаптації студентів-першокурсників університетів / В. В. Перетятько // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 121–124. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 123–124 (8 назв) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | В статье анализируется возможности консультации как организационной формы обучения в реализации
его доступности, устранении трудностей и упрощении дидактической адаптации студентов-первокурсников. The author of the article has analysed the opportunities of consultation as an organizational form of training in the realization of its accessibility, elimination of difficulties and simplification of didactic adaptation of first-year students. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/12MWLPy0t6xExN5EZKMdNpEcARYvTNEsi/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43445 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.