Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43445
Title: Роль консультації як організаційної форми у дидактичній адаптації студентів-першокурсників університетів
Authors: Перетятько, В. В.
Issue Date: 2008
Publisher: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Перетятько, В. В. Роль консультації як організаційної форми у дидактичній адаптації студентів-першокурсників університетів / В. В. Перетятько // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 121–124. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 123–124 (8 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статье анализируется возможности консультации как организационной формы обучения в реализации его доступности, устранении трудностей и упрощении дидактической адаптации студентов-первокурсников.
The author of the article has analysed the opportunities of consultation as an organizational form of training in the realization of its accessibility, elimination of difficulties and simplification of didactic adaptation of first-year students.
Description: https://drive.google.com/file/d/12MWLPy0t6xExN5EZKMdNpEcARYvTNEsi/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43445
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.