Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43452
Title: Партнерства шкіл та університетів як ефективна модель професійного розвитку педагогів США
Authors: Садовець, О. В.
Issue Date: 2008
Publisher: Вид-во УжНУ «Говерла»
Citation: Садовець, О. В. Партнерства шкіл та університетів як ефективна модель професійного розвитку педагогів США / О. В. Садовець // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 134–137. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 136 (10 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Автор статьи анализирует партнерство школ-университетов как эффективную модель профессионального развития учителя в США. Внимание уделено таким формам профессионального развития в партнерстве как научное исследование.
The article analyses the activities of school-university partnerships as an effective model of teacher professional development in the USA. Much attention has been paid to such form of professional development in partnerships as scientific research. The author defines the main difficulties of partnership establishment and functioning, principles ofits effectiveness.
Description: https://drive.google.com/file/d/1NSkGrhiGFHdyBtBcd89JYpqv0Hg0SJGl/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43452
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.