Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43452
Назва: Партнерства шкіл та університетів як ефективна модель професійного розвитку педагогів США
Автори: Садовець, О. В.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вид-во УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Садовець, О. В. Партнерства шкіл та університетів як ефективна модель професійного розвитку педагогів США / О. В. Садовець // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 134–137. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 136 (10 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Автор статьи анализирует партнерство школ-университетов как эффективную модель профессионального развития учителя в США. Внимание уделено таким формам профессионального развития в партнерстве как научное исследование.
The article analyses the activities of school-university partnerships as an effective model of teacher professional development in the USA. Much attention has been paid to such form of professional development in partnerships as scientific research. The author defines the main difficulties of partnership establishment and functioning, principles ofits effectiveness.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1NSkGrhiGFHdyBtBcd89JYpqv0Hg0SJGl/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43452
Розташовується у зібраннях:2008 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.