Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43453
Title: | Психолого-педагогічні основи проектування цілей системи формування ергономічної культури майбутніх педагогів |
Authors: | Сидорчук, Л. А. |
Issue Date: | 2008 |
Publisher: | Вид-во УжНУ «Говерла» |
Citation: | Сидорчук, Л. А. Психолого-педагогічні основи проектування цілей системи формування ергономічної культури майбутніх педагогів / Л. А. Сидорчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 137–140. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 139 (10 назв) |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | Вопрос о целях образования является центральным для всех отраслей педагогики и педагогической
психологии, равно как и для практики профессиональной подготовки педагогов. А цель, как известно, играет основную роль в любой педагогической системе. Не является исключением, в этом смысле и разрабатываемая система формирования эргономической культуры будущего педагога. An issue concerning the aims of education is central for all branches of pedagogic and pedagogical psychology, as well as for practise of professional training of teachers. And, as we know, the purpose plays the main role in any pedagogical system, such as, formation of ergonomic culture of future teachers’ system. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1ZFlh-vdDRu4rLoMrACkFCLnmfzmCAHBG/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43453 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf | 1.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.