Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43474
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯблочніков, С. Л.-
dc.date.accessioned2022-08-10T13:16:07Z-
dc.date.available2022-08-10T13:16:07Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЯблочніков, С. Л. Моделювання процесів управління освітніми системами в межах кібернетичного підходу / С. Л. Яблочніков // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. М. Болдижар, І. Є. Курляк та ін. – Ужгород: Говерла, 2008. – Вип. 14. – С. 180–183. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 183 (5 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43474-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/17f9y0bEmeXrCKVS0zj9qRSgO10fj-41p/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены аспекты моделирования процессов управления образовательными системами. Формулируются понятия новой науки - педагогической кибернетики. Намечены пути дальнейших научных исследований относительно применения кибернетического подхода в управлении образованием.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the aspects of modeling of processes of educational systems management. Concepts of a new science — pedagogical cybernetics have been formulated. Ways of the further scientific researches concerning application of the cybernetic approach in the management of education have been planned.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во УжНУ «Говерла»uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleМоделювання процесів управління освітніми системами в межах кібернетичного підходуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 14 - 2008

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота 14 (2008).pdf1.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.