Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43937
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Опачко, Магдалина Василівна | - |
dc.contributor.author | Романко, М. М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-06T17:25:36Z | - |
dc.date.available | 2022-09-06T17:25:36Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Опачко, М. В. Формування психоаналітичної компетентності педагога за концепцією Гельмута Фігдора / М. В. Опачко, М. М. Романко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 9. – С. 64–66. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 66 (5 назв) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43937 | - |
dc.description | https://drive.google.com/file/d/1lJvaipUUXmo0SQSCAcs8E19UrbX1Mx1V/view?usp=sharing | uk |
dc.description.abstract | В статті розглянуто проблеми використання ідей психоаналізу у педагогіці за концепцією Г.Фігдора. Методологічними засадами концепції визначено "класичний" психоаналіз. Виокремлено концептуальні положення психоаналітичної педагогіки Г.Фігдора. Визначено систему умов формування психоаналітичної компетентності педагога. | uk |
dc.description.abstract | This article deals with the questions of interpretation of the main ideas of psychoanalysis in pedagogics. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вид-во “УжНУ” | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.title | Формування психоаналітичної компетентності педагога за концепцією Гельмута Фігдора | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 9- 2005 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка Соціальна робота Вип. 9 (2005).pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.