Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43937
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОпачко, Магдалина Василівна-
dc.contributor.authorРоманко, М. М.-
dc.date.accessioned2022-09-06T17:25:36Z-
dc.date.available2022-09-06T17:25:36Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationОпачко, М. В. Формування психоаналітичної компетентності педагога за концепцією Гельмута Фігдора / М. В. Опачко, М. М. Романко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 9. – С. 64–66. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 66 (5 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43937-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1lJvaipUUXmo0SQSCAcs8E19UrbX1Mx1V/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статті розглянуто проблеми використання ідей психоаналізу у педагогіці за концепцією Г.Фігдора. Методологічними засадами концепції визначено "класичний" психоаналіз. Виокремлено концептуальні положення психоаналітичної педагогіки Г.Фігдора. Визначено систему умов формування психоаналітичної компетентності педагога.uk
dc.description.abstractThis article deals with the questions of interpretation of the main ideas of psychoanalysis in pedagogics.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleФормування психоаналітичної компетентності педагога за концепцією Гельмута Фігдораuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 9- 2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка Соціальна робота Вип. 9 (2005).pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.