Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОпачко, Магдалина Василівна-
dc.contributor.authorРоманко, М. М.-
dc.date.accessioned2022-09-06T17:25:36Z-
dc.date.available2022-09-06T17:25:36Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationОпачко, М. В. Формування психоаналітичної компетентності педагога за концепцією Гельмута Фігдора / М. В. Опачко, М. М. Романко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 9. – С. 64–66. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 66 (5 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43937-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1lJvaipUUXmo0SQSCAcs8E19UrbX1Mx1V/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статті розглянуто проблеми використання ідей психоаналізу у педагогіці за концепцією Г.Фігдора. Методологічними засадами концепції визначено "класичний" психоаналіз. Виокремлено концептуальні положення психоаналітичної педагогіки Г.Фігдора. Визначено систему умов формування психоаналітичної компетентності педагога.uk
dc.description.abstractThis article deals with the questions of interpretation of the main ideas of psychoanalysis in pedagogics.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleФормування психоаналітичної компетентності педагога за концепцією Гельмута Фігдораuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2005 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка Соціальна робота Вип. 9 (2005).pdf1.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.