Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43937
Назва: | Формування психоаналітичної компетентності педагога за концепцією Гельмута Фігдора |
Автори: | Опачко, Магдалина Василівна Романко, М. М. |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Вид-во “УжНУ” |
Бібліографічний опис: | Опачко, М. В. Формування психоаналітичної компетентності педагога за концепцією Гельмута Фігдора / М. В. Опачко, М. М. Романко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 9. – С. 64–66. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 66 (5 назв) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуто проблеми використання ідей психоаналізу у педагогіці за концепцією Г.Фігдора. Методологічними засадами концепції визначено "класичний" психоаналіз. Виокремлено концептуальні положення психоаналітичної педагогіки Г.Фігдора. Визначено систему умов формування психоаналітичної компетентності педагога. This article deals with the questions of interpretation of the main ideas of psychoanalysis in pedagogics. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1lJvaipUUXmo0SQSCAcs8E19UrbX1Mx1V/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43937 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 9- 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка Соціальна робота Вип. 9 (2005).pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.