Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43937
Название: Формування психоаналітичної компетентності педагога за концепцією Гельмута Фігдора
Авторы: Опачко, Магдалина Василівна
Романко, М. М.
Дата публикации: 2005
Издательство: Вид-во “УжНУ”
Библиографическое описание: Опачко, М. В. Формування психоаналітичної компетентності педагога за концепцією Гельмута Фігдора / М. В. Опачко, М. М. Романко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія : Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 9. – С. 64–66. – Рез. укр., англ. – Бібліогр.: с. 66 (5 назв)
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто проблеми використання ідей психоаналізу у педагогіці за концепцією Г.Фігдора. Методологічними засадами концепції визначено "класичний" психоаналіз. Виокремлено концептуальні положення психоаналітичної педагогіки Г.Фігдора. Визначено систему умов формування психоаналітичної компетентності педагога.
This article deals with the questions of interpretation of the main ideas of psychoanalysis in pedagogics.
Описание: https://drive.google.com/file/d/1lJvaipUUXmo0SQSCAcs8E19UrbX1Mx1V/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/43937
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 9- 2005

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Титулка_Педагогіка Соціальна робота Вип. 9 (2005).pdf1.07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.