Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГордієнко, Л.-
dc.date.accessioned2022-09-14T11:51:27Z-
dc.date.available2022-09-14T11:51:27Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationГордієнко, Л. Формування кроскультурної грамотності учнів у контексті діалогу культур / Л. Гордієнко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 33–36. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 36 (7 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44111-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/153Of4nTnDYVmz7LqpOZRSZULd0zPjLXB/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractВ статье исследуется роль кросс-культурной грамотности учеников как компонента глобального образования и его значение для налаживания диалога культур. Анализируются разные взгляды относительно понятия "диалог культур". Автор доказывает, что изучение иностранного языка следует направлять на воспитание готовности к диалогу культур.uk
dc.description.abstractThe article considers the role of cross-cultural competencies of the school children, as a component of global education and its value for adjustment of the dialogue of cultures. Different views concerning the concept "dialogue of cultures" are analyzed. The author proves that the study of a foreign language should be directed on education of readiness to dialogue of cultures.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleФормування кроскультурної грамотності учнів у контексті діалогу культурuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.