Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44113
Назва: | Педагогічні інновації: підходи до аналізу категорії |
Автори: | Демиденко, Т. |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Вид-во “УжНУ” |
Бібліографічний опис: | Демиденко, Т. Педагогічні інновації: підходи до аналізу категорії / Т. Демиденко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 38–41. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 41 (11 назв) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Рассматриваются основные подходы к анализу категории "педагогические инновации" на основе анализа отечественной и зарубежной литературы. The main approaches to the analysis of the category "pedagogic innovations” are considered on the basis of analysis of home and foreign literature. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1MKEg-UmSUUuzhIdS-hoAGAnuJsIWyNnn/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44113 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.