Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44167
Назва: | Психологічні передумови побудови інтерфейсу комп'ютерної навчальної програми |
Автори: | Норенко, О. |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | Вид-во “УжНУ” |
Бібліографічний опис: | Норенко, О. Психологічні передумови побудови інтерфейсу комп'ютерної навчальної програми / О. Норенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 109–111. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 111 (7 назв) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Данная статья посвящена психологическим особенностям построения интерфейса компьютерной обучающей программы. Ввиду актуальности проблемы компьютеризации учебного процесса возникает необходимость непосредственного участия учителей и преподавателей в разработке компьютерных учебных пособий. Эта статья рассматривает психологические предпосылки организации и технической реализации компьютерных учебных материалов. Она предназначена в помощь разработчикам и преподавателям. This article considers psychological peculiarities of the interface formation. The effectiveness of the computer programme depends оn the interfасе organization. The article suggests useful psychological methods in the interface creation. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/1YU56IiQBdZoCK22o8jJSLq0ejBi-A9v5/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44167 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.