Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44167
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоренко, О.-
dc.date.accessioned2022-09-15T13:57:01Z-
dc.date.available2022-09-15T13:57:01Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationНоренко, О. Психологічні передумови побудови інтерфейсу комп'ютерної навчальної програми / О. Норенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 109–111. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 111 (7 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44167-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1YU56IiQBdZoCK22o8jJSLq0ejBi-A9v5/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractДанная статья посвящена психологическим особенностям построения интерфейса компьютерной обучающей программы. Ввиду актуальности проблемы компьютеризации учебного процесса возникает необходимость непосредственного участия учите­лей и преподавателей в разработке компьютерных учебных пособий. Эта статья рассматривает психологические предпосылки организации и технической реализации компьютерных учебных материалов. Она предназначена в помощь разработчикам и преподавателям.uk
dc.description.abstractThis article considers psychological peculiarities of the interface formation. The effectiveness of the computer programme depends оn the interfасе organization. The article suggests useful psychological methods in the interface creation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleПсихологічні передумови побудови інтерфейсу комп'ютерної навчальної програмиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 8 - 2005

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.