Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44167
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНоренко, О.-
dc.date.accessioned2022-09-15T13:57:01Z-
dc.date.available2022-09-15T13:57:01Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationНоренко, О. Психологічні передумови побудови інтерфейсу комп'ютерної навчальної програми / О. Норенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М., Болдижар та ін. – Ужгород : УжНУ, 2005. – Вип. 8. – С. 109–111. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 111 (7 назв)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44167-
dc.descriptionhttps://drive.google.com/file/d/1YU56IiQBdZoCK22o8jJSLq0ejBi-A9v5/view?usp=sharinguk
dc.description.abstractДанная статья посвящена психологическим особенностям построения интерфейса компьютерной обучающей программы. Ввиду актуальности проблемы компьютеризации учебного процесса возникает необходимость непосредственного участия учите­лей и преподавателей в разработке компьютерных учебных пособий. Эта статья рассматривает психологические предпосылки организации и технической реализации компьютерных учебных материалов. Она предназначена в помощь разработчикам и преподавателям.uk
dc.description.abstractThis article considers psychological peculiarities of the interface formation. The effectiveness of the computer programme depends оn the interfасе organization. The article suggests useful psychological methods in the interface creation.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во “УжНУ”uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.titleПсихологічні передумови побудови інтерфейсу комп'ютерної навчальної програмиuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:2005 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 8

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 8 (2005).pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.