Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44412
Назва: Вплив вивчення логіки і системного аналізу на формування особистості
Автори: Лабутіна, Наталія
Ключові слова: методология, системный анализ, системные параметры и субпараметри, уни­кальность личности, methodology, system analysis, system parameters, subparameters, uniqueness of personalities
Дата публікації: 2004
Видавництво: Вид-во “УжНУ”
Бібліографічний опис: Лабутіна, Наталія Вплив вивчення логіки і системного аналізу на формування особистості / Наталія Лабутіна // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 103–106. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 105–106 (10 назв)
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Системный анализ является одной из наиболее современных методологий, влияние которой требует детального изучения. Установлено, что он формирует у человека более полное, комплексное мировосприятие, и в ближайшее время спровоцирует изменения в некоторых педагогических аксиомах.
The system analysis is one of the most modem methodologies, which influences requires to the detailed study. This method forms in person more full complex outlook and it can change some pedagogical axioms in the nearest future.
Опис: https://drive.google.com/file/d/11TT05PQPR4fuGSgr6ekViC6ClgBFkgMk/view?usp=sharing
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44412
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7 (2004).pdf1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.