Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44414
Title: Формування національних і загальнолюдських цінностей у майбутніх педагогів в контексті їх професійної підготовки ВНЗ
Authors: Малюська, Вікторія
Keywords: моральный, духовный, внутренний, сакральный, равославный, культура, immaterial, values, orthodox, art, educate, teachers
Issue Date: 2004
Publisher: Вид-во “УжНУ”
Citation: Малюська, Вікторія Формування національних і загальнолюдських цінностей у майбутніх педагогів в контексті їх професійної підготовки ВНЗ / Вікторія Малюська // Науковий вісник Ужгородського національний університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 111–114. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 114 (3 назви)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В настоящее время серьезной проблемой является моральное и духовное развитие молодежи. В статье предлагаются рекомендации по формированию духовных ценностей у будущих педагогов, как необходимого атрибута для воспитания подрастающего поколения, на основе использования православного изобразительного исскуства.
Moral and spiritual development of youth has become а very serious problem nowadays. Recommendations are given in the article concerning the issue of formation of speritual values ot future pedagogues, as а necessary attribute for the ducation of the younger generation, on the base of making use of orthodox fine arts's.
Description: https://drive.google.com/file/d/1EaB0iZvIgvWeVh1SNcxGpQny0JwW4jS6/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44414
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.