Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44414
Title: | Формування національних і загальнолюдських цінностей у майбутніх педагогів в контексті їх професійної підготовки ВНЗ |
Authors: | Малюська, Вікторія |
Keywords: | моральный, духовный, внутренний, сакральный, равославный, культура, immaterial, values, orthodox, art, educate, teachers |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Вид-во “УжНУ” |
Citation: | Малюська, Вікторія Формування національних і загальнолюдських цінностей у майбутніх педагогів в контексті їх професійної підготовки ВНЗ / Вікторія Малюська // Науковий вісник Ужгородського національний університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), В. В. Туряниця, М. І. Блецкан та ін. – Ужгород : УжНУ, 2004. – Вип. 7. – С. 111–114. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 114 (3 назви) |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | В настоящее время серьезной проблемой является моральное и духовное развитие молодежи. В статье предлагаются рекомендации по формированию духовных ценностей у будущих педагогов, как необходимого атрибута для воспитания подрастающего поколения, на основе использования православного изобразительного исскуства. Moral and spiritual development of youth has become а very serious problem nowadays. Recommendations are given in the article concerning the issue of formation of speritual values ot future pedagogues, as а necessary attribute for the ducation of the younger generation, on the base of making use of orthodox fine arts's. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/1EaB0iZvIgvWeVh1SNcxGpQny0JwW4jS6/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44414 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 7 - 2004 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 7.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.