Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44871
Title: Профорієнтація: стан проблеми і перспективи розвитку
Authors: Опачко, Магдалина Василівна
Сагарда, Володимир Васильович
Issue Date: 2001
Publisher: Вид-во “УжНУ”
Citation: Опачко, М. В. Профорієнтація: стан проблеми і перспективи розвитку / М. В. Опачко, В. В. Сагарда // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: І. В. Козубовська (голов. ред.), М. І. Блецкан, М. М. Болдижар. – Ужгород : УжНУ, 2001. – Вип. 4. – С. 52–56. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 55–56 (13 назв)
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В работе исследуются вопросы современного состояния и дальнейшего развития проблем профориентации. Авторы полагают, что дальнейшее развитие содержания, форм и методов профориентационной работы во многом зависит от подготовки квалифицированных профконсультантов, которыми могут быть как студенты педагогических ВУЗов, в том числе педагогических отделений и классических университетов, так и студенты, осваивающие специальность социального работника.
Questions of the contemporary state and further development of vocational guidance problems are explored in this article. Authors presuppose, that the further development of the content, forms and methods of the vocational guidance in great deal depends on the training of skilled vocational guiders, who could bе students of pedagogical institutions, pedagogical departments and classical universities including, as well as students, who are studying the social work speciality.
Description: https://drive.google.com/file/d/1xCDq_q4OfzF3Uf6JBZ88MQbweI3MKb3a/view?usp=sharing
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/44871
ISSN: 0869-0782
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 4 - 2001

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Титулка_ Педагогіка. Соціальна робота Вип. 4.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.