Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4526
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєлов, О.В.-
dc.contributor.authorКириченко, Л.М.-
dc.date.accessioned2015-11-04T13:05:42Z-
dc.date.available2015-11-04T13:05:42Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБєлов, О. В. Методичні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності торгівельного підприємства [Текст] / О. В. Бєлов, Л. М. Кириченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ, 2011. – Спецвип. 33. Ч.1. – С. 18–25. – Бібліогр.: с. 25 (16 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4526-
dc.descriptionThe methodological approaches to assessing the competitiveness of commercial enterprises analyzed. The authors suggest techniques radar of estimate the competitiveness level. This makes it possible to assess the competitiveness of enterprises in 6 stages in selected markets in view of specific industries, and calculate the integral factor of competitiveness. The authors suggested types of strategies for developing competitive trade enterprise. Key words: competitiveness, trade enterprises, competitive potential, radar competitive trade enterprise.uk
dc.description.abstractПроаналізовані методичні підходи щодо оцінки рівня конкурентоспроможності торговельного підприємства. Авторами запропонована методика радару оцінки рівня конкурентоспроможності, яка дає можливість здійснювати оцінку конкурентоспроможності підприємства за 6 етапами дослідження на окремих ринках їх діяльності, з урахуванням галузевої їх специфіки, а також розраховувати інтегральний коефіцієнт конкурентоспроможності. Запропоновані види стратегій розвитку конкурентоспроможності торгівельного підприємства. Ключові слова: конкурентоспроможність, торгівельне підприємство, потенціал кконкурентоспроможності, радар конкурентоспроможності торгівельного підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectторгівельне підприємствоuk
dc.subjectпотенціал кконкурентоспроможностіuk
dc.subjectрадар конкурентоспроможності торгівельного підприємстваuk
dc.titleМетодичні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності торгівельного підприємстваuk
dc.title.alternativeThe methodological approaches to assessing the competitiveness of commercial enterprisesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2011 / Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ.pdf407.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.