Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4526
Название: Методичні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності торгівельного підприємства
Другие названия: The methodological approaches to assessing the competitiveness of commercial enterprises
Авторы: Бєлов, О.В.
Кириченко, Л.М.
Ключевые слова: конкурентоспроможність, торгівельне підприємство, потенціал кконкурентоспроможності, радар конкурентоспроможності торгівельного підприємства
Дата публикации: 2011
Издательство: Видавництво УжНУ
Библиографическое описание: Бєлов, О. В. Методичні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності торгівельного підприємства [Текст] / О. В. Бєлов, Л. М. Кириченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ, 2011. – Спецвип. 33. Ч.1. – С. 18–25. – Бібліогр.: с. 25 (16 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовані методичні підходи щодо оцінки рівня конкурентоспроможності торговельного підприємства. Авторами запропонована методика радару оцінки рівня конкурентоспроможності, яка дає можливість здійснювати оцінку конкурентоспроможності підприємства за 6 етапами дослідження на окремих ринках їх діяльності, з урахуванням галузевої їх специфіки, а також розраховувати інтегральний коефіцієнт конкурентоспроможності. Запропоновані види стратегій розвитку конкурентоспроможності торгівельного підприємства. Ключові слова: конкурентоспроможність, торгівельне підприємство, потенціал кконкурентоспроможності, радар конкурентоспроможності торгівельного підприємства.
Описание: The methodological approaches to assessing the competitiveness of commercial enterprises analyzed. The authors suggest techniques radar of estimate the competitiveness level. This makes it possible to assess the competitiveness of enterprises in 6 stages in selected markets in view of specific industries, and calculate the integral factor of competitiveness. The authors suggested types of strategies for developing competitive trade enterprise. Key words: competitiveness, trade enterprises, competitive potential, radar competitive trade enterprise.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4526
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 1 - 2011

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ.pdf407.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.