Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4526
Назва: Методичні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності торгівельного підприємства
Інші назви: The methodological approaches to assessing the competitiveness of commercial enterprises
Автори: Бєлов, О.В.
Кириченко, Л.М.
Ключові слова: конкурентоспроможність, торгівельне підприємство, потенціал кконкурентоспроможності, радар конкурентоспроможності торгівельного підприємства
Дата публікації: 2011
Видавництво: Видавництво УжНУ
Бібліографічний опис: Бєлов, О. В. Методичні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності торгівельного підприємства [Текст] / О. В. Бєлов, Л. М. Кириченко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ, 2011. – Спецвип. 33. Ч.1. – С. 18–25. – Бібліогр.: с. 25 (16 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовані методичні підходи щодо оцінки рівня конкурентоспроможності торговельного підприємства. Авторами запропонована методика радару оцінки рівня конкурентоспроможності, яка дає можливість здійснювати оцінку конкурентоспроможності підприємства за 6 етапами дослідження на окремих ринках їх діяльності, з урахуванням галузевої їх специфіки, а також розраховувати інтегральний коефіцієнт конкурентоспроможності. Запропоновані види стратегій розвитку конкурентоспроможності торгівельного підприємства. Ключові слова: конкурентоспроможність, торгівельне підприємство, потенціал кконкурентоспроможності, радар конкурентоспроможності торгівельного підприємства.
Опис: The methodological approaches to assessing the competitiveness of commercial enterprises analyzed. The authors suggest techniques radar of estimate the competitiveness level. This makes it possible to assess the competitiveness of enterprises in 6 stages in selected markets in view of specific industries, and calculate the integral factor of competitiveness. The authors suggested types of strategies for developing competitive trade enterprise. Key words: competitiveness, trade enterprises, competitive potential, radar competitive trade enterprise.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4526
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 1 - 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ.pdf407.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.