Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4530
Title: Використання потенціалу корпоративної соціальної відповідальності в процесі формування іміджу підприємства
Other Titles: The use of potential of corporate social responsibility in the process of forming a company image
Authors: Бурлакова, Ю.М.
Keywords: імідж, імідж підприємства, позитивний імідж, конкуренти, кадрова політика, реклама, репутація, корпоративна соціальна відповідальність, КСВ-програми
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво УжНУ
Citation: Бурлакова, Ю. М. Використання потенціалу корпоративної соціальної відповідальності в процесі формування іміджу підприємства [Текст] / Ю. М. Бурлакова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол. В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ, 2011. – Спецвип. 33. Ч.1. – С. 39–44. – Бібліогр.: с. 43–44 (16 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: У даній статті розкрито сутність категорії «імідж підприємства», розглянуто значення застосування позитивного іміджу для сучасного підприємства. Особливу увагу приділено висвітленню потенціалу корпоративної соціальної відповідальності для формування позитивного образу компанії у свідомості стейкхолдерів. Проаналізовано зв'язок корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) з репутацією підприємства та формуванням його позитивного іміджу, на основі чого розроблено моделі впливу зовнішньої/внутрішньої КСВ-активності на зовнішній/внутрішній імідж. Наведено систему пропозицій щодо формування позитивного іміджу на засадах корпоративної соціальної відповідальності. Ключові слова: імідж, імідж підприємства, позитивний імідж, конкуренти, кадрова політика, реклама, репутація, корпоративна соціальна відповідальність, КСВ-програми.
Description: This article explores the essence of the category «enterprises image», the importance of applying a positive image for the modern enterprise. Particular attention is paid to the potential coverage of corporate social responsibility for creating a positive company image in consciousness of stakeholders. The connection of corporate social responsibility (CSR) from a reputable company and the formation of its positive image, based on which the models of the impact of external/internal CSR-activities on the external/internal image. The system of proposals to form a positive image on the principles of corporate social responsibility. Key words: image, company image, positive image, competitors, personnel policies, advertising, reputation, corporate social responsibility, CSR programs.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/4530
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Спецвипуск 33 Частина 1 - 2011



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.