Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45340
Title: | Сутність, функції та види лабораторних занять із педагогіки |
Authors: | Гунда, Г. В. |
Issue Date: | 1998 |
Publisher: | Патент |
Citation: | Гунда, Г. В. Сутність, функції та види лабораторних занять із педагогіки / Г. В. Гунда // Науковий вісник Ужгородського універстетту : серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: В.І. Опіярі (гол. ред.), В.В. Туряниця, І.В. Козубовська та ін. – Ужгород : ВАТ "Патент", 1998. – Вип. 1. – С. 33–38. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 38 (2 назви) |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | Рассматривается сущность, виды и специфические функции лабораторных занятий с педагогики: развитие самостоятельности, наблюдательности, профессионального мышления, формирование практических умений будущих учителей.
Особое внимание акцентируется на необходимости использования данной формы учебных занятий в процессе подготовки учителей, с целью изучения ими реальной педагогической действительности. The essence, types and specific functions of pedagogic laboratory training are considered in this article. Here belongs the following: the development of self-dependency, observation, professional thinking, formation of practical skills of the teacher to be. The article emphasizes the importance of using this form of studies in the process of training of teachers with the aim of learning of the -pedagogic reality. |
Description: | https://drive.google.com/file/d/14TYjL3DvCyCHKA7DJ2jUBIWMd6f5daod/view?usp=sharing |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45340 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 - 1998 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 1 (1998).pdf | 949.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.