Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45340
Назва: | Сутність, функції та види лабораторних занять із педагогіки |
Автори: | Гунда, Г. В. |
Дата публікації: | 1998 |
Видавництво: | Патент |
Бібліографічний опис: | Гунда, Г. В. Сутність, функції та види лабораторних занять із педагогіки / Г. В. Гунда // Науковий вісник Ужгородського універстетту : серія: Педагогіка. Соціальна робота / редкол.: В.І. Опіярі (гол. ред.), В.В. Туряниця, І.В. Козубовська та ін. – Ужгород : ВАТ "Патент", 1998. – Вип. 1. – С. 33–38. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 38 (2 назви) |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Рассматривается сущность, виды и специфические функции лабораторных занятий с педагогики: развитие самостоятельности, наблюдательности, профессионального мышления, формирование практических умений будущих учителей.
Особое внимание акцентируется на необходимости использования данной формы учебных занятий в процессе подготовки учителей, с целью изучения ими реальной педагогической действительности. The essence, types and specific functions of pedagogic laboratory training are considered in this article. Here belongs the following: the development of self-dependency, observation, professional thinking, formation of practical skills of the teacher to be. The article emphasizes the importance of using this form of studies in the process of training of teachers with the aim of learning of the -pedagogic reality. |
Опис: | https://drive.google.com/file/d/14TYjL3DvCyCHKA7DJ2jUBIWMd6f5daod/view?usp=sharing |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45340 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 - 1998 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Титулка_Педагогіка. Соціальна робота Вип. 1 (1998).pdf | 949.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.