Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45395
Title: ЗМІСТ ПРЕДМЕТІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ В НАРОДНИХ ШКОЛАХ ЗАКАРПАТТЯ 1919–1939 РР.
Authors: Опачко, Магдалина Василівна
Депчинська, Іветта Аттілівна
Keywords: Педагогіка, гуманітарна освіта, зміст предметів гуманітарного циклу, школи Закарпаття, Чехословацький період
Issue Date: Aug-2019
Publisher: Рада молодих учених університету ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький
Citation: Іветта Депчинська, Магдалина Опачко. Зміст предметів гуманітарного циклу в народних школах Закарпаття 1919–1939 РР. . Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2019. Вип. 50. 158 с. С.56-60
Series/Report no.: Педагогіка;Стаття, 10
Abstract: У статті розглянуто зміст окремих предметів гуманітарного циклу в народних школах Закарпаття 1919–1939 рр. Схарактеризовано зміст таких гуманітарних предметів: «Читання», «Бесіда», «Стиль», «Співи», «Наука о родном краю», «Ручна праця». Гуманітарна освіта в народних школах Закарпаття 1919–1939 рр., зміст якої педагоги шкіл реалізовували на основі цих предметів забезпечувала вирішення таких найважливіших завдань: розвиток духовного світу, виховання загальнолюдських, християнських, естетичних цінностей; пізнання особистості в парадигмальній системі «людина – близьке оточення – культура».
Description: The article is considered the content separate subjects of the humanitarian cycle in the Transcarpathian public schools of 1919–1939. The following humanitarian subjects are described: «Reading», «Conversation», «Style», «Singing», «Science of the native land», «Handwork». The humanitarian education in the Transcarpathian public schools of 1919–1939, the content of which the teachers of the schools implemented on the basis of these subjects provided the solution of the following important tasks: the development of the spiritual world, the education of Christian, aesthetic values; personality cognition in the paradigm system «man – close environment – culture».
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45395
ISSN: УДК 001+37(100) ББК 72.4+74(0) Т 33
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 50.pdf3.9 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.