Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45395
Назва: ЗМІСТ ПРЕДМЕТІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ В НАРОДНИХ ШКОЛАХ ЗАКАРПАТТЯ 1919–1939 РР.
Автори: Опачко, Магдалина Василівна
Депчинська, Іветта Аттілівна
Ключові слова: Педагогіка, гуманітарна освіта, зміст предметів гуманітарного циклу, школи Закарпаття, Чехословацький період
Дата публікації: сер-2019
Видавництво: Рада молодих учених університету ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький
Бібліографічний опис: Іветта Депчинська, Магдалина Опачко. Зміст предметів гуманітарного циклу в народних школах Закарпаття 1919–1939 РР. . Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2019. Вип. 50. 158 с. С.56-60
Серія/номер: Педагогіка;Стаття, 10
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто зміст окремих предметів гуманітарного циклу в народних школах Закарпаття 1919–1939 рр. Схарактеризовано зміст таких гуманітарних предметів: «Читання», «Бесіда», «Стиль», «Співи», «Наука о родном краю», «Ручна праця». Гуманітарна освіта в народних школах Закарпаття 1919–1939 рр., зміст якої педагоги шкіл реалізовували на основі цих предметів забезпечувала вирішення таких найважливіших завдань: розвиток духовного світу, виховання загальнолюдських, християнських, естетичних цінностей; пізнання особистості в парадигмальній системі «людина – близьке оточення – культура».
Опис: The article is considered the content separate subjects of the humanitarian cycle in the Transcarpathian public schools of 1919–1939. The following humanitarian subjects are described: «Reading», «Conversation», «Style», «Singing», «Science of the native land», «Handwork». The humanitarian education in the Transcarpathian public schools of 1919–1939, the content of which the teachers of the schools implemented on the basis of these subjects provided the solution of the following important tasks: the development of the spiritual world, the education of Christian, aesthetic values; personality cognition in the paradigm system «man – close environment – culture».
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45395
ISSN: УДК 001+37(100) ББК 72.4+74(0) Т 33
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 50.pdf3.9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.