Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45502
Назва: Особливості організації спілкування дітей у навчально-виховному комплексі «школа-садок»
Автори: Попадич, Олена Олександрівна
Замрозевич-Шадріна, Світлана Романівна
Ключові слова: навчально-виховний комплекс НВК «Школа-садок», діти дошкільного віку, молодші школярі, спілкування, взаємини дітей
Дата публікації: 2021
Видавництво: Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка.
Бібліографічний опис: Попадич О. О., Замрозевич-Шадріна С. Р. Особливості організації спілкування дітей у навчально-виховному комплексі «школа-садок». Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. № 8 (112). Суми: СумДПУ імені А. С. Макаренка. 2021. С. 23-31.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми забезпечення педагогами найрізноманітніших форм спілкування дітей молодшого шкільного та дошкільного віку в навчально- виховному комплексі «Школа-садок». При цьому, зазначається, що для того, щоб між дітьми обох вікових підгруп розвивалися доброзичливі стосунки, вчителям початкових класів і вихователям необхідно підготовитись, заздалегідь підібрати спільні ігри та види посильної праці для шестиліток. Завдяки цілеспрямованій підготовчій роботі педагогів у молодших школярів поступово з'являється інтерес до дітей дошкільного віку, бажання налагодити з ними контакти та спілкуватися. Наголошується, що вчителям і вихователям варто пам'ятати, що ні в якому разі не можна вихованців примушувати до спілкування. Воно повинно будуватися на основі взаємного бажання. Лише за цієї умови спілкування стане дійовим засобом формування доброзичливих взаємин між учнями початкових класів і дошкільниками. З'ясовано, що одним із найголовніших засобів, що формує взаємини дітей є гра. Саме в дидактичних іграх закладені невичерпні можливості виховання взаємин між дітьми молодшого шкільного віку та дошкільниками, а їх зміст і правила ставлять учасників в умови, що вимагають від них уміння діяти спільно, регулювати свою поведінку, бути справедливим, чесним і вимогливими, а в разі потреби й поступитися товаришеві. Зазначається, що особливе значення у формуванні доброзичливості між дітьми обох вікових груп має спілкування через книги, через спільну трудову діяльність, а досягти позитивного результату можна тільки за умови попередньої підготовки та злагодженої праці вчителів початкових класів і вихователів.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/45502
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Суми Замрозевич Попадич Текст статті.pdf963.63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.